Поддържай сградата си надеждно и сигурно!

TopVhod ви дава кристална отчетност 24/7 за всички общи пари на вашата сграда.

100% доверие и
отчетност към вас

Над 200 доволни
и поддържани сгради

Бърза реакция
до 24 часа

Какво представлява Top Vhod?

TopVhod е услуга за професионален домоуправител, чрез която вие може да поддържате сградата си и да отдадете всички дейности, които един домоуправител извършва. Нашето основно предимство е иновативната ни платформа, чрез която вие имате 24/7 кристална отчетност за всеки един похарчен лев във входа, всеки проблем, всички съседи, които не са платили и много други. Чрез нашия професионализъм, бързина и отчетност, ние променяме начина, по който вие поддържате своята сграда.

Основните предимства на Top Vhod

Кристална отчетност за вашите пари 24/7

Винаги можете да наблюдавате в реално време всички постъпили суми и изразходвани пари. Ако например сега заплатим 2,33 лв за ел. енергия или сменим крушка за 3 лв, веднага ще го видите през нашата платформа.

Персонално отношение към всеки

Високо запознати сме с вашия казус - за всяка сграда държим отговорен 1 човек, като по този начин комуникацията и задълженията се поемат от него. Така той ще е запознат много повече с вашата сграда, нужди и проблеми.

Информираност за всички в сградата

Можете да следите кои съседи са си платили и кои не, както и да наблюдавате текущите и минали касовите наличности на блока през нашата платформа.

Бързи и качествени ремонти

Ремонтираме и отстраняваме забравени ремонти, които се проточват във времето и все никой не се захваща с тях

Какво отличава TopVhod от всички останали?

Стандартен Домоуправител:

TopVhod:

Възползвайте се от нашите услуги

Домоуправител

Отговорност за
организацията и
провеждането на
общисъбрания на
собствениците и контрол
върху взетите решения

Техник

• Отстраняване на
дребни повреди в
общите части

• Технически прегледи
и проверки

Касиер

Заплащане в срок на сметките за комунални услуги

Допълнителни услуги

• Почистване на общи части
• Озеленяване и поддръжка на зелени площи
• Снегопочистване
• Други

4 Лесни стъпки за работа с нас

1.

Свързвате се с нас и изпращате запитване

2.

Получавате индивидуална оферта, съобразена с вашите нужди

3.

Провеждаме събрание, на което се гласува.

4.

Top Vhod се грижи за вашата сграда и около нея 24/7

Нашите клиенти говорят достатъчно

user1
Дълго време бях домоуправителка, но нямах времето да се справям с това. Изморявах се да се грижа за всичките сметки и да събирам парите от комшиите навреме. Сега Топ Вход има грижата за всичко това, а аз мога да обърна повече внимание на семейството си. Супер са!
5/5
В. Петрова
user2
Домоуправителя ни непрекъснато се сменя и нищо в нашия вход не се поддържаше. Някакъв ужас! Прибирам се от работа и заварвам някаква суматоха. Постоянно закъснявахме със сметките и изобщо не знаех къде се харчат общите ни пари. Сега Топ Вход ме държат уведоменa за всеки похарчен лев и нашия вход взе да прилича като нормално, уютно и красиво място за живеене.
5/5
К. Стоилова​
groomsman3.jpg
Винаги съм държал жилището ми да е на ниво. Старая се да осигуря на семейството ми най-доброто място за живеене. Точно затова не правя компромис с поддръжката и се доверявам на професионалистите от Топ Вход. Хора с индивидуален подход, които успяват да се справят дори с най-трудните задачи от моя страна, а те не са малко!
 
5/5
И. Николов

Сгради, които се довериха на TopVhod

Често задавани въпроси

• Процесът е много лесен! Нужно е да се обадите на 0700 500 10 (на цената на един градски разговор), където можете да зададете Вашите въпроси, да обясните кои услуги желаете и да уговорим дата за провеждане на Общо събрание

• Да входирате заявка през нашия уебсайт ТУК.
Топ Вход предлагаме индивидуални пакети, които да покрият всички Ваши нужди и изисквания.

Относно ремонтни и обновителни дейности – имаме екипи, а също така и работим с множество партньори, изпитани през годините. Получавате качество на конкурентна цена, като ние извършваме и контролираме всички етапи на ремонтните дейности. Вие само трябва да дадете оценка в края на ремонта!
Поддържаме широка гама от услуги, които са съобразени с нуждите на всяка сграда в текущото ѝ състояние и всичко, което би се наложило в жизнения ѝ цикъл.

Можете да ни попитате за всичко от което имате нужда, а ние ще Ви отговорим веднага.
Това е изцяло наше задължение. Ние се грижим и сме отговорни сумите да бъдат събрани навреме. Посещаваме редовно етажната собственост или колкото пъти е необходимо, за да съберем сумите. Ако не успеем да се справим сами, то използваме услугите на частен съдия изпълнител, като разходите са изцяло за наша сметка.
Не, не се разпределят. Поемаме това като загуба и се стремим да съберем сумите на 100%.
Имате възможност да се свържете с нас по имейл, през уебсайта ни или на нашия телефонен номер, който е на разположение 24/7.
Става много лесно. Просто влизате в онлайн платформата ни и записвате промените. Също така, можете да изтеглите бланка от сайта ни и да ни я изпратите по имейл. Третият вариант е да се свържете с отговорника на Вашия обект, като той ще донесе всичко на място.
Вашите сметки можете да заплатите изключително лесно. Предлагаме няколко опции:

• На касите на EasyPay, като регистрирате Вашите сметки на телефонния си номер. Така всички задължения към доставчици ще се показват на едно място. Без допълнителна стойност за услугата;

• Онлайн чрез Epay, като регистрирате Вашия абонаментен номер. По този начин, всеки път когато излезе нова сметка, ще получавате известие. Без допълнителна стойност за услугата;

• Чрез онлайн платформата ни, като въведете номера на Вашата кредитна или дебитна карта. Всички онлайн плащания са напълно защитени. Без допълнителна стойност за услугата;

• По банков път на предоставения IBAN; На място в етажната собственост на наш Касиер, като ще Ви уведомим за ден и час минимум 7 дни преди инкасацията.
Наши техници извършват регулярни огледи на обектите ни и отстраняват всички нередности като изгоряло осветление, неработещ ключ, регулират механизмите на вратите и др. Ако все пак събитието се е случило след огледа, винаги можете да ни сигнализирате на info@topvhod.bg, 0700 500 10 или чрез онлайн платформата ни в нашия уебсайт. Можете да разчитате на навременно отстраняване проблема. Техниците ни работят 7 дни в седмицата!
Всеки обект си има отговорник, който е запознат с всички детайли по него. Стараем се да разрешаваме всякакви проблеми, свързани с междуетажната собственост. Водим индивидуални разговори със собствениците и достигаме до решения и крайни срокове за изпълнението им. Ако има спорове, то ние се намесваме за отстраняването им. Ако има ненужни вещи на стълбището, също ще ги заемем с изнасянето им.
Договорът ни е напълно неангажиращ и може да бъде прекратен двустранно по всяко време, като всички налични средства се възстановяват на датата, която е решена за край на взаимоотношенията между Топ Вход и дадената жилищна кооперация.
Необходими са 20% от идеалните части на входа да са съгласни с това. Поставя се съобщение за свикване на Общо събрание, с обявен дневен ред, 7 дни преди самото събитие. Можете да ни потърсите, за да Ви съдействаме с организирането му.

Довери се на истински професионалисти с опит!

Сигурен съм, че можем да помогнем на вашия дом!

Благодарим Ви,
че се свързахте с нас!

Вашето съобщение е изпратено. Ще се свържем с Вас възможно най-скоро.